Sendt: 24 March 2011 kl. 10:22am | IP-adresse er registreret
|
|
|
Den seneste Zaptoropdatering 22 marts 2011 omfatter ifølge Stofas driftsinformation følgende:
• Har du telefoni fra Stofa, er nummervisning på Zaptor-boksen blevet udvidet med mulighed for viderestilling /afvisning • Mulighed for at afspille film fra shoppen og programmer fra tv-arkivet via WebTv på din smartphone eller på stofa.dk • Forbedret stabilitet i Tv-guide • Opret og redigere din favoritliste på Mine Sider • Mulighed for at navngive Zaptor-kort via Mine Sider • Text-tv fejl løst hvor enkelte sider vises forkert eller mangler • Opdeling af shoppen i film og arkiv tjenester
Du kan med fjernbetjeningen kontrollere, om din Zaptor er opdateret ved at vælge Menu - Indstillinger - Teknik. Builddate er i så fald 20110302 Er dette ikke tilfældet, kan du under Indstillinger - Teknik - vælge "Søg efter opdateringer".
Efterfølgende er konstateret, at det på www.stofa.dk under Mine sider - Zaptor abonnement - Favoritlister - ikke er muligt at skifte til næste favoritliste, når navnet på en favoritliste er ændret.
Stofas teknikere er gjort opmærksom på denne fejl.
__________________ Med venlig hilsen
Ole Dalsgaard Jensen
(Tilsynsførende)
|