Bestyrelsen Bestyrelsen

Medlem siden: 16 October 2004
Online Status: Offline Beskeder: 98
|
Sendt: 03 March 2013 kl. 12:05pm | IP-adresse er registreret
|
|
|
Kære medlemmer. Beklager, hvis nogen har modtaget en mail om opdateringer, hvor enten linket ikke fungerede eller hele indholdet var forsvundet. Det skyldes, at webmasteren er på ferie, og jeg havde lovet at opdatere, hvis der kom ny information til medlemmerne. Jeg forsøger mig nu igen, men denne gang med direkte tekst. /Erling. Stofa har udsendt følgende orientering til Nøragersminde Antenneforenings bestyrelse og medlemmer. Ingen binding. I vores søgen efter løsninger, der kan gøre det nemmere at være Stofavælger, har vi valgt at fjerne bindingsperioder og ændre på en række gebyrer, så det på én gang bliver både nemmere og billigere at være Stofavælger. Her kan du se, hvordan de nye gebyrer ser ud i de anlæg, hvor Stofa har administrationsaftale. Gebyrer: Pakkeskift op - før kr. 495,- nedsat til kr. 199,- Pakkeskift ned - før kr. 495,- - nedsat til kr. 299,- Genåbning ved manglende betaling - tidligere kr. 695,- - nu 495,- Flytning (hvis stikledning tilgængelig på ny adresse) før kr. 495,- - nu 0,- Nye bindingsperioder: Bredbånd før: ingen - nu: ingen - opsigelsesvarsel 30 dage. Telefoni før: ingen - nu: ingen - opsigelsesvarsel 30 dage. SmartTV før: 6 mdr. - nu: ingen - opsigelsesvarsel løbende måned + en måned. CMore før: ingen - nu: ingen - opsigelsesvarsel 30 dage. TV før: 3 eller 6 mdr. - nu: ingen - opsigelsesvarsel løbende måned + en måned. Kortgebyr før: ingen - nu: ingen - opsigelsesvarsel løbende måned + 30 dage. Boksleje før: 6 mdr. - nu: ingen - opsigelsesvarsel løbende måned + 30 dage. FritValg før: ingen - nu: ingen - opsigelsesvarsel løbende måned. Viasat Film før: 6 mdr. - nu: 6 mdr. - opsigelsesvarsel løbende måned + 30 dage. Viasat Golf før: 6 mdr. - nu: ingen - opsigelsesvarsel løbende måned + 30 dage. Endelig skal vi lige minde om, at det er på mandag den 4. marts, at DR lader Update afløse af DR Ultra. Det sker helt af sig selv uden indgriben fra os eller jer. -- Når webmasteren vender hjem fra en velfortjent ferie, vil siden blive opdateret, så den bliver mere læsbar. På Bestyrelsens vegne Erling Hansen.
Redigeret af Bestyrelsen den 18 March 2013 kl. 8:27pm
|