Find-Relation Websted
Forum start Forum start > Find-Relation > Redesign af Find-Relation
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Omlægning af Find-Relation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Omlægning af Find-Relation

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 2 Stemmer, Gennemsnit 3,50  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Find-Relation Se drop down
Admin Group
Admin Group


Medlem siden: 08-Jan-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Find-Relation Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Omlægning af Find-Relation
    Sendt: 20-Aug-2005 kl. 00:08

Opstart af Find-Relation
Find-Relation blev etableret af undertegnede i starten af 2004, primært som et privat Familie Websted beregnet til oplysninger om min egen slægt.

Da jeg forestillede mig, at andre måske kunne have interesse i at benytte funktionerne på webstedet, fik alle mulighed for gratis at oprette eget Familie Websted.

Slægtsforskning fremfor Systemudvikling
Undervejs er jeg blevet så grebet af selve slægtsforskningen, at mine intentioner om at forbedre og videreudvikle funktioner på Find-Relation af samme årsag har været skubbet lidt i baggrunden.

Erfaringerne har vist, at flere har svært ved at finde ud af at benytte funktionerne på Find-Relation.

Redesign af Find-Relation
Derfor har er jeg nu gået i gang med et komplet redesign af Find-Relation.

I dette Forum vil jeg nærmere beskrive mine planer for de forskellige funktioner.
I den forbindelse er jeg interesseret i at få feedback fra nogle af de eksisterende brugere. Jeg er ligeledes interesseret i kommentarer og forslag også fra andre.

Skift af Webhotel
I sidste halvdel af August 2005 har Find-Relation skifte Webhotel til Wannafind, som tilbyder mulighed for at benytte MySQL database, som er langt mere egnet til formålet end Access.
Find-Relation Debatforum benytter allerede nu MySQL

Gradvis ibrugtagning
I første omgang kører funktionerne på Find-Relation som hidtil. Efterhånden som de nye og ændrede funktioner er klar til ibrugtagning vil der blive informeret herom.

Med venlig hilsen

Ole Dalsgaard Jensen



Redigeret af Find-Relation
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.18
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.