Find-Relation Websted
Forum start Forum start > Slægtsforskning > Generel debat om Slægtsforskning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - slettet fra et familietræ på internettet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

slettet fra et familietræ på internettet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 2 Stemmer, Gennemsnit 3,50  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
troels Se drop down
Newbie
Newbie


Medlem siden: 31-Mar-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 1
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér troels Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: slettet fra et familietræ på internettet
    Sendt: 31-Mar-2011 kl. 17:06
Hejsa

Hejsa kan det passe at man ikke kan blive slettet fra et familietræ / slægtsbog som er på internettet, nok er det ufølsom (banale) oplysninger såsom navne, fødsels og dødsår er offentliggjort på Internettet uden samtykke.

Men det er mit navn så bestemmer jeg forhåbelige selv hvor det optræder i privatregi, jeg kan blive slettet fra forum / Chat / Debat / Blogs / Netbanker / Webmail / Netbutikker.

Og det kan ikke passe at det er som udgangspunkt slægtsforskeren, der selv må vurdere, om oplysningerne lovligt kan offentliggøres uden samtykke fra de registrerede personer. Jeg skal hermed oplyse at det er min mor der har givet de oplysningerne vider så jeg kun optræder i familietræetAngryAngryAngryAngry
Angry

Med venlig hilsen

Troels Jørgensen





Redigeret af troels - 01-Apr-2011 kl. 18:44
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.18
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.