Find-Relation Websted
Forum start Forum start > Tennisforum > Caroline Wozniacki > Tips-forum
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Hvor langt når Caroline i Stuttgart
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor langt når Caroline i Stuttgart

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
OleD Se drop down
Admin Group
Admin Group


Medlem siden: 12-Jun-2005
Status: Offline
Point: 4479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvor langt når Caroline i Stuttgart
    Sendt: 19-Apr-2014 kl. 21:49
WTA Premier 700 turneringen i Stuttgart indgår i
"Hvor langt når Caroline i 10 Premier turneringer?"- konkurrencen, som er beskrevet på http://find-relation.dk/wozniacki/Tip10.htm#premier.
 
Gyldige tip er
- R32
- 1/8
- 1/4
- Semi
- Finale
- Vinder

Mulige modstandere:
R32: (23) Kanepi, Kaia (EST)
1/8: 8. (11) Errani, Sara (ITA), (31) Koukalova, Klara (CZE)
1/4: 4. (7) Kerber, Angelique (GER), (16) Suarez Navarro, Carla (ESP), (22) Makarova, Ekaterina (RUS)
Semi: 1. (3) Radwanska, Agniezka (POL),  6. (9) Sharapova, Maria (RUS), m.fl.
Finale: 2. (5) Halep, Simona (ROU), 3. (6) Kvitova, Petra (CZE), 5. (8) Jankovic, Jelena (SRB), 7. (10) Cibulkova, Dominika (SVK) m.fl.

Tips kan afgives i dette forum eller Facebook-gruppen Verdens bedste Wozniacki, inden første kamp i hovedturneringen påbegyndes.
 
Tilføjelse: På grund af Carolines afbud til Stuttgart uge 17, indgår Premier 700 turneringen i Eastbourn uge 25 i stedet.


Redigeret af OleD - 21-Apr-2014 kl. 19:54
Til top
OleD Se drop down
Admin Group
Admin Group


Medlem siden: 12-Jun-2005
Status: Offline
Point: 4479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Apr-2014 kl. 00:22
1/4-finale er mit tip - men jeg tager gerne fejlSmile
Til top
Ole Jørgensen Se drop down
Moderator Group
Moderator Group


Medlem siden: 12-Apr-2014
Sted: Viby Sj
Status: Offline
Point: 27
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Apr-2014 kl. 11:18
gætter på semi - det er tid at vinde kampe i serier af mere end 2Wink
Til top
JohnRasmussen Se drop down
Newbie
Newbie
Avatar

Medlem siden: 13-Apr-2014
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnRasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Apr-2014 kl. 19:23
R32, men jeg håber at tage fejl.
Til top
OleD Se drop down
Admin Group
Admin Group


Medlem siden: 12-Jun-2005
Status: Offline
Point: 4479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Apr-2014 kl. 20:00
På grund af Carolines afbud til turneringen i Stuttgart aflyses konkurrencen i denne omgang.
I stedet indgår Premier 700 turneringen i Eastbourne uge 25, så konkurrencen fortsat omfatter 10 turneringen.
 
Næste turnering i konkurrencen bliver Premier Mandatory i Madrid uge 19.
Til top
Ole Jørgensen Se drop down
Moderator Group
Moderator Group


Medlem siden: 12-Apr-2014
Sted: Viby Sj
Status: Offline
Point: 27
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Apr-2014 kl. 21:14
Hvad mon det her er for noget?
 
En håndledesskade kan som bekendt være noget meget kedeligt/langvarigt noget, der kan opbremse en karriere. Det kan man så håbe, ikke er tilfældet her. (Skader er ofte set komme i dårlige perioder, men den version glemmer vi helst Confused).

Selvfølgelig er det en meget velovervejet beslutning søge at være helt klar til de kommende, store turneringer og så glemme/gemme Porschen til en anden gang. SmileSmileSmile


Til top
Jorn Se drop down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Medlem siden: 14-Apr-2014
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 92
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Apr-2014 kl. 21:29
Ole J. Har du også trukket dig som Admin i Caroline Gruppen?

Ellers må du eller andre lave Opslag om denne konkurrence, jeg trækker mig hermed fra arbejdet pga. min overtro og at det jinxer hende at lave det her!

Men det gælder kun denne her slags konkurrencer om hvor langt hun når, Jeg vil godt lave de andre med hvem vinder kampen med angivelse af scoren.
www.caroline-wozniacki.info
Til top
OleD Se drop down
Admin Group
Admin Group


Medlem siden: 12-Jun-2005
Status: Offline
Point: 4479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Apr-2014 kl. 00:17
Citat: Jorn Jorn skrev:

Ellers må du eller andre lave Opslag om denne konkurrence, jeg trækker mig hermed fra arbejdet pga. min overtro og at det jinxer hende at lave det her!
Du (eller andre) kan nøjes med i Wozniacki-gruppen at "dele" opslaget her fra forumet - uden yderligere kommentarer, da det fremgår i opslaget, hvordan man deltager.
 
Citat: Jorn Jorn skrev:

Men det gælder kun denne her slags konkurrencer om hvor langt hun når, Jeg vil godt lave de andre med hvem vinder kampen med angivelse af scoren.
Også i "Tip resultatet af Carolines kampe" konkurrencen, kan du (eller andre) nøjes med at "dele" opslaget uden yderligere kommentarer, da det også her fremgår, hvordan man deltager.


Redigeret af OleD - 22-Apr-2014 kl. 00:22
Til top
OleD Se drop down
Admin Group
Admin Group


Medlem siden: 12-Jun-2005
Status: Offline
Point: 4479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Apr-2014 kl. 00:21
Citat: Ole Jørgensen Ole Jørgensen skrev:

Selvfølgelig er det en meget velovervejet beslutning søge at være helt klar til de kommende, store turneringer og så glemme/gemme Porschen til en anden gang. SmileSmileSmile
Her blev "Porschen" ved mandagens påske-frokost udskiftet med en "Geyser" (brændevin) Wink
Til top
Ole Jørgensen Se drop down
Moderator Group
Moderator Group


Medlem siden: 12-Apr-2014
Sted: Viby Sj
Status: Offline
Point: 27
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Ole Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Apr-2014 kl. 11:31
Jeg skal gerne dele opslag om, hvor langt Caroline når Cool
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Quick Reply
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.03 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.18
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.