Find-Relation Websted
Forum start Forum start > Tennisforum > Caroline Wozniacki > Afviklede turneringer med Caroline
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Kommentarer/debat om WTA turneringen i Madrid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kommentarer/debat om WTA turneringen i Madrid

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jorn Se drop down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Medlem siden: 14-Apr-2014
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 92
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kommentarer/debat om WTA turneringen i Madrid
    Sendt: 29-Apr-2014 kl. 18:21
So far har ''kun'' Vika Azarenka og Mattek-Sands trukket sig af de tilmeldte...
www.caroline-wozniacki.info
Til top
OleD Se drop down
Admin Group
Admin Group


Medlem siden: 12-Jun-2005
Status: Offline
Point: 4479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2014 kl. 00:47
Dette emne er forbeholdt til kommentarer til WTA Premier turneringen i Madrid
Til top
OleD Se drop down
Admin Group
Admin Group


Medlem siden: 12-Jun-2005
Status: Offline
Point: 4479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2014 kl. 15:47
Lodtrækningen må vel betegnes som acceptabel.
R64 mod Makarova, som Caroline har besejret i samtlige 6 indbyrdes opgør.
R32 mod Hantuchova, hvor Caroline indbyrdes fører 6-1 i indbyrdes opgør, eller mod Vinci, som har en stribe 1. runde nederlag i denne sæson, er heller ikke de mest skræmmende modstandere.

Dermed er chancen for at holde seedningen (13-16) rimelig gode.
I 1/8-finalen bliver modstanden under alle omstændigheder svær, idet modstanderen sandsynligvis bliver Radwanska eller Kuznetsova, som Caroline tidligere har haft overtaget imod, men i de seneste par opgør har hun tabt til dem begge.
I betragtning af, at Caroline med sin seedning møder seedet 1-4 i 1/8-finalen, er denne lodtrækning formentlig at foretrække frem for at skulle møde Serena eller Li Na.

Skulle det lykkes Caroline at nå 1/4-finalen, kan modstanderen ifølge seedning blive Kerber eller Errani, hvor Caroline ikke er uden chancer, hvis hun spiller op til sit bedste.

En eventuel semifinale kan blive mod Li Na eller Sharapova, hvor en sejr forudsætter en mindre overraskelse.
Til top
OleD Se drop down
Admin Group
Admin Group


Medlem siden: 12-Jun-2005
Status: Offline
Point: 4479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2014 kl. 16:12
I forbindelse med Carolines kamp(e) inviteres interesserede til at deltage i dette forums live-chat, som findes øverst til højre, når man er logget på forumet.
Bemærk: For at benytte Chat-funktionen skal deltager med mobil-telefoner skifte fra "Mobil visning" til "Klassisk visning".
Til top
Ole Jørgensen Se drop down
Moderator Group
Moderator Group


Medlem siden: 12-Apr-2014
Sted: Viby Sj
Status: Offline
Point: 27
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2014 kl. 19:21
2 seneste kampe mod Makarova gik i 3 sæt. Makarova har gjort det godt i år. Makarova er på en god dag farlig for enhver. Tror på at Caroline klarer det, men det bliver med slid og slæb og muligvis på et hængende hår. Kan blive en god "opvarmning" til turneringen. Håber at Caroline nu starter på at vinde kampe i serier på mere end 2-3 stykker.
Til top
OleD Se drop down
Admin Group
Admin Group


Medlem siden: 12-Jun-2005
Status: Offline
Point: 4479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Maj-2014 kl. 23:34
Citat: Jorn i Wozniacki-gruppen Jorn i Wozniacki-gruppen skrev:

Ole og Ole, Hun vinder ikke 3 kampe i træk der i Madrid. Vinder hun 2 skal vi være glade... :)
 
Det er svært at argumentere mod det synspunkt, når man har sidste års grus sæson i erindring, men hvis man vælger at have den holdning, svarer det til, at man ikke tror på at Caroline kan vende tilbage til toppen.
Det er muligvis rigtigt, men jeg mener dog stadig, at hun har potentialet dertil, og at hun også har bevist det i flere kampe, og derfor tror jeg også, at det er realistisk for hende at nå rimelig langt i Madrid.

Jeg bliver dog ikke overrasket, hvis hun alligevel taber en af de 2 første kampe, men hun bør betragtes som klar favorit mod både Makarova og Vinci eller Hantuchova.
Til top
Jorn Se drop down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Medlem siden: 14-Apr-2014
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 92
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2014 kl. 00:17
Hej Ole,

Jeg har i nogle dage ikke kunnet finde pass ordet hertil...

Nu skrev Ole J, hun ville vinde 3 eller flere kampe det tror jeg bare ikke på da det vil være i mod A.Radwanska eller Genie Bouchard, de 2 tror jeg ikke hun pt. kan slå.


Redigeret af Jorn - 04-Maj-2014 kl. 00:17
www.caroline-wozniacki.info
Til top
Ole Jørgensen Se drop down
Moderator Group
Moderator Group


Medlem siden: 12-Apr-2014
Sted: Viby Sj
Status: Offline
Point: 27
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2014 kl. 01:06
Jeg er mere "bekymret" for, hvilken version af Caroline vi får se i Madrid end for hvilke modstandere hun møder (inden semi`erne) Ermm
Til top
OleD Se drop down
Admin Group
Admin Group


Medlem siden: 12-Jun-2005
Status: Offline
Point: 4479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2014 kl. 12:20
Citat: Jorn Jorn skrev:

...det tror jeg bare ikke på da det vil være i mod A.Radwanska eller Genie Bouchard, de 2 tror jeg ikke hun pt. kan slå.
Jeg betragter egentlig Kuznetsova som den mest sandsynlige modstander i 1/8-finalen.
Carolines chance tror jeg er størst mod Bouchard, som muligvis er lidt "overvurderet". I Portugal tabte hun da også klart til Kuznetsova, da hun efter en dårlig start omsider fik gang i spillet.
Til top
Ole Jørgensen Se drop down
Moderator Group
Moderator Group


Medlem siden: 12-Apr-2014
Sted: Viby Sj
Status: Offline
Point: 27
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Maj-2014 kl. 13:20
Kuznetsova viste i Portugal atter, hvor fremragende en spiller hun er - teknisk vel en af de allerbedste. Men hun viste også sin store svaghed: Helt uforståelige fejl ofte på dumme tidspunkter og i dumme sekvenser. Hvis hun dog "bare" kunne få styr på sig selv en hel kamp, så vil hun være svær at holde væk fra den øverste top. Det kan man så sige om et større antal spillere på WTA turen, men Kuznetsova har i modsætning til de fleste før været der.

Kuznetsova kan meget vel vise sig at være skarpretteren, der sender Caroline ud, hvis de to skulle mødes.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.18
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.